keremtahamom_ En beğendiğim üç isim ayırabildim en azından😅 Mete, Kerem ve Talha. Babası iki isim istiyor o yüzden bu üç isim arasında şöyle kombinasyonlar çıktı Talha Kerem Mete Kerem Talha Mete Hangisi daha güzel sizce🤗
Sadelim keremtahamom_ Mete ismini çok seviyorum bizde verecektik Barlas da karar kıldık ama Talha kerem kulağa daha hoş gibi geliyor
Patito__ keremtahamom_ Mete Kerem Talha ismi kulagima ck kotu gelir hep Mete ilede cok dalga gecerler oyuzdn onuda sevmem aslında 😅