Kızlar 27+2 haftalık oldum ama ilk aylarda olduğu gibi sık idrara çıkma başladı. Hemen idrar tahlili yaptırdım temiz çıktı ama kültür istememiş doktor. Acaba idrar temiz çıksa da kültür de bakteri çıkar mıydı diye düşünüyorum. Yada bu haftada sık idrara çıkmak normal mi? İdrarda yanma acı yok afedersiniz ama bir bardak su içsem 10 dk sonra sıkışıyorum.