Pink- Merhabalar, bebek düşündügümüz süreçte eşim antibiyotik ilaç ve alerjik reaksiyondan dolayı kortizonlu iğne kullandı. Bu tarz durumda olup sıkıntı yaşayan var mı. Annede oldugu gibi babanın ilaç kullanmasıda bebegi olumsuz etkiler mi
Semyil Bildiğim kadarıyla babanın kullandığı ilaçlar bebekte hastalığa neden olmaz ama kortizon testosteronu düşürür ve sperm sayısını yada kaliteli spermleri olumsuz etkileyebilir bu yüzden genelde çocuk düşünen kişilere 3 ay önce bırakması tavsiye edilir
Pink- Semyil aslında sürekli kullandıgı bir ilaç degil. Alerjik reaksiyon oldu faranjit için verilen bir ilaçtan dolayı acil müdahale yapıldı ve sonrasında da iğne verildi. Onuda 2 gün vuruldu