5martda 55.2 çıkan beta 7 martta 32.83 çıkıyor Polikistik Over vardı ben de pazar günü çatlatma iğnesini kullanmıştık iki gün sonra testlerimde çift çizgi gördüm kan tahlili verdim iki haftalık gibi gözüküyordu daha çok küçüktü onun için değerim bu kadar düşük sandım doktorum tekrar vermemi istediğinde değerimi düştüğünü gördüm dış gebelik olabilir mi daha önce bu durumu yaşayan var mı lütfen yardımcı olun daha 22 yaşındayım