Dün çatı muayenesi oldum ultrasonda da bebek iyice kanala yerleşmiş gözüküyordu 3cm açıklık vardı doktor biraz daha dürttü bu haftasonu kesin doğurursun dedi ama ne gelen var ne giden muayeneden sonra nişanim geldi hâlâ bekliyorum Mart bebekleri nazlı sanırım 🤣 39. Haftadayim