Mlsars
Merhaba arkadaşlar ben özel hastanede muayene oluyorum fakat artık gına geldi sürekli ücretli tahliller isteniyor ve renkli ultrasona 400 TL denilince kendimi yolunmuş tavuk gibi hissettim ve devlet hastanesine devam etme kararı aldım fakat tedirginde oluyorum açıkçası şu an 16 haftalık hamileyim ikinci çocuğum olacak nasipse Pendik devlette yada Semiha Şakir de doğum yapan varmı bilgi verir misiniz ilgileri nasıl muayeneleri falan şimdiden teşekkürler