Minnosunannesi Kaç kişiyiz merak ettim. Doğumla ilgili endişelerim çoğaldı ve kansızlığım tüm hızıyla devam ediyor 😔İnşallah hepimiz sağlıkla evlatlarımıza kavuşalım 🙏🏻
Suheda Minnosunannesi benimde kalbimdr ufak bi sorun var canm çok büyük bisey deil hafif mitral kapak yetmezligi var
GkeCanKaran Minnosunannesi bende 8 yaşındayken açık kalp ameliyatı oldum doğuştan delik vardı.kardiyolojiye gittim sorun olmadığını söyledi.sadece normal doğum yapamıyorum sıkışma olduğu için kalbimde.Allah hepimizin yardımcısı olsun bol bol dua edelim.
Minnosunannesi Suheda benim biraz daha ileri . Normal Doğum kesinlikle yasak ve sezeryandada çok kan kaybetmemem gerek
MerveDmn Suheda Benim kalbimde de aourt kapak yetmegizligi var bide şah damarımda kısalık var ama normal yaşantıma devam ediyorum yılda 1 kontrole gidiyorum hamileyken gitmedim siz yazınca aklıma geldi normal doğuma bi engel olabilir mi bilmiyorum 😯
Milas9 Suheda selam benim de hafif my var , normal Doğum a engel mi görüştünüz mü hiç kardiyolog ile?
Minnosunannesi Vldn geçmiş olsun . Engel değilse önemli bişey değildir muhtemelen. Çünkü doğum kalbi çok zorlarmış
Suheda MerveDmn gitmelisin canm ben kadin dogumcuma söylemiştim o git kontrol altinda ol dedi bende oyle gittim beni 2ay sonra cagirdi ondan sonra daha da sık cagiricam dedi cnm
MerveDmn Suheda randevu alıyım hafta içine inşaallah böyle başlık görmesem aklıma bile gelmeyecekti kızlar
Minnosunannesi Suheda hayır beloc zok kullanıyorum. Zaten benim doğuştanmış ama kilo fln alınca ilerlemiş öyle anladık. Sen bişey kullanıyomusun
Rabiosa Minnosunannesi 2. Dereceden benim evet az kaldı ikisinide olabilirsin dedi dr um beneğim iri bu gidişke sezaryan olucam sizin
Rabiosa Minnosunannesi aynı zamanda kapakta çökme ve kalınlaşma beloc kullanıyordum hamileyken kestim 12 kilo aldım o biraz zorladı ama inşallah iyi geçer doğumlarımız canım
Suheda Minnosunannesi benim dogustan deil canm 20yasindan sonra oldu gecirdigim.bi hastaliktan sonra..ben normalde her ay deposilin kullaniyordum.ama doktor gebeligin boyunca olmayabilirsin dedi kendini kasıcaksan dedi.ama beloc daha once kullaniyordum da simdilik daha baslamadik beloca.
ozanejla Minnosunannesi Doktorumla henüz konuşmadım yani kadın doktorunun söylediğine göre engel değilmiş.. Pazartesi günü randevum var Kardiolojide ancak o zaman kesinleşir😌