Ftrhn belirtiler için biraz erken kanaatindeyim. Ama herkeste farklı olabiliyor tabi.. beyin kendini buna hazırlıyor ve belirti vermeye başlıyor. Biz de her seferinde istediğimiz için gebelik mi acaba diyoruz. Üzmek istemem ama çok erken yapmışsınız testi.. yok diyemiyorsunuz erken yaptım diye var da diyemiyorsunuz çizgi çıkmadi diye… Yine değişen bişey yok yani . Bekleyin bat a kadar ragl gelmezse direk kan verin bence