Kızlar 13 haftalık gebeyim dün 2li teste gittim doktor baya baktı karınma bası falan da uyguladı ister istemez sonra eve geldim gece çok az kahverengi leke geldi şimdi sabah kalktığımda baktım daha çok geldi kahverengi leke bu haftalarda yaşayan var mı hastaneye mi gitmeyilim yani dühü dün gittim hafta başı gittim harhangi bişey söylemediler