incim2306 ilk zamanlarda biraz sızlıyor , bunun önüne geçmek için 37.haftanın sonuna doğru bol bol nemlendirin ben gümüş kapakta kullanmıştım. Çok şükür yara olmadı bende.
İç gıdıklayıcı olduğunu düşünüyordum bende ama öyle de değil bizim dokunduğumuzda olan his gibi değil.
En güzeli de çok güzel bir his. Bebeğin emmesi emerken gülmesi , size bakması , size dokunması harika bir duygu ❤️