AzraCaglar ya bu epiduralli epiduralsiz bilmem prenses doğum diyorlar da...benimki söyle oldu suni şancı verildi serum takıldı uyuşturma yapılmadı herhangi bişey yapılmadı 9 bucuk cm olunca bebegin basini hissettim afedersiniz. Ve dogurdum sonra.doğumda da kesi atılmadı ama 4 dikisim oldu ..benimki epiduralli mi oluyo epiduralsiz mi oluyor ?? Nedir bu epiduralli felan igne mi vuruluyor ???