Kızım bu anlamlı günde dogmayı secti kendı sancımla aksam 12 de başladı ağrılar yalancı sancıdır deyıp yattım 3 te kalktım cok sıddetlenmıstı esımı uyandırdım acıl servisten grıs yaptık 2 saat nstde kaldım acılma 7 cnm olunca dogum haneye alındım sabah 7.48 dede kızcem dogdu hep ağzımdan sümmes sebile yessarahu y dusurmedım cok hızlı oldu dogumum darısı dıger hamıslere ınsallah 😍