metemom_ Boncukk123 hadi inşallah net olur ya bebeği görmeyi çok istiyorum şimdiki ultrason fotoğrafıyla dalga geçiyorum uzaylı diye kafaları büyük oluyo ya 😂😂
Boncukk123 metemom_ deme öyle annesi ya ☺️ her milimleri o kadar harika yaratılmış ki 🥰 ama bende özelde görmüştüm net devlette hep siyah gösteriyorlar o da iyi doktora denk gelirsen belli belirsiz oluyor resim
metemom_ Boncukk123 benim doktorum da sağolsun ilk haftalardan beri hep renkli ultrasonla da gösterdi bebek gösterirse görürüz inşallah
acemianne5727 Kızlar meraba yeni katıldım da ben fotoğraf atamıyorum guruba ultrason fotosunu atmak istiyorum ama beceremedim nasıl yapıyoruz acaba
Rabiul metemom_ 21. Haftada yaptırdım canım özelde yaptırdım yüzünü göstermemek için çok çabaladı sola döndüm o şekilde yakalamaya çalıştı doktor yakalayamasa kalkıp yürüyecektim tatlı bir şeyler yiyecektim ama gerek kalmadı 5 dk fln uğraştı
Rabiul metemom_ ultrasona girmeden öncede tekmeler yumruklar havada uçuşuyordu anladı gireceğimizi muma döndü güyya uyuyor yemezlerrr 😂😂
Suhiss metemom_ pozisyonu dogru degilse hic gorunmeye de bilir benmkinin yuzu sirtima donuk mesela goremiyoruz bir aydir 38.haftam.
metemom_ Rabiul ücreti ne kadardı canım bende özelde yaptıracam devlete gitmiyorum fiyatlarını sormayı da unuttum
metemom_ Rabiul hareketlerini hissetmen ne güzel bizimki daha 16 haftalık olduğu için hissetmiyorum 🥲
Ahsennesli metemom_ 22 de detaylıda gördüm ama yine net değildi şahsen karmaşıktı bence oturmamıştı bebeğimin yüz hatları. Şimdi 26. Haftada gidincem net görürüm umarım
Rabiul metemom_ 14. Haftamdan beri hissediyorum ben o zamanlar daha küçük pıt pıtlardı baloncuk gibi şimdi direk pat küt 😂
Rabiul metemom_ evet canım ilk gebeliğim herkesin bir olmuyor ki benim iç karnım yok dışarı vurdu direk göbeğim
metemom_ Rabiul ne güzel erken hissetmişsiniz benim ne göbeğim çıktı ne bebeği hissediyorum doktor randevularını iple çekiyorum sırf hamile olduğumu hissedim diye 😂