Ayseeecnr-27 Biberon,emzik philips avent almayı düşünüyorum sizce? Başka mı almalıyım yoksa bu marka mı😊
MorKelebek54 Ayseeecnr-27 ben biberon olarak lansinoh aldim (zaten philips ile lansinoh en cok onerilen ve anne memesine en yakin bineronlarmis) emzik olarak da ilk hamile oldigumu ogrnedigimde kutu icine koymak icin ikili mamjo emzik almistim ilk olarak onu bi denkcem tutmassa ohilipsin emzigini alirim diue düşünüyorum
Aytlkya Kayınvalidem we baby almış ama ben 1 set olarak da avent emzik alıcam biberonda lansıon öneriyolar ondan alabilirim