Miskinim Kızlar bebeğin kese dışında kanama vardı bu hafta tekrar gittim kanama alanı hala duruyor biraz genişlemiş. 8 haftalığız. Böyle olup düzelen var mı ?
Sermec27 Miskinim benim ikinci ve üçüncü oğlumda vardı kanama alanı ilki 5. Hafta da başladı 6 haftalıkken kayboldu ikincisi 7. Haftada başladı 12. Haftada kayboldu su an 23.5 haftalık hamileyim
Hanifeakbayrak Miskinim bu düşük riskimi demek yani benimde üç haftadır süren leke ve kanamam var dün doktordaydjm bebek gayet iyi dedi akşam bi kanamam oldu kıpkırmızı çamaşırım tamamen kirlenmişti korktum ama şuan lekeye döndü 🤦🏻♀️🤷🏻♀️
Busranurkura Miskinim 9. Haftada başladı geçti tekrar başladı şimdi geçti gene 17. Haftadayım 3 haftaya yakındır kanama alanı yok iğne ve fitille geçti ve uzanma ile
Ssdssd Miskinim Benimde 7. haftada vardı progestan iğne vuruldum ve 1 hafta yattım o şekilde geçmişti
Miskinim Busranurkura Hanifeakbayrak bana düşük tehtidi bu dedi iğneler verdi fitil verdi işte ama alan genişlemiş. Kahvrengi şekilde kendini dışarı atabilir dedi korkma öyle olursa dedi ama kırmızı vs demedi bir danış istersen canım
Miskinim Busranurkura ben istiharat edemiyorum çocuğum var korkuyorum da artık ne olacak bilmiyorum iğnelerden kalçamda yerde kalmadı
Hanifeakbayrak Miskinim benimde öyle zaten ama kanama alanı filan demediler onun için sordum rabbim hayırlısı neyse onu nasip eylesin
yrnonr Merhaba arkadaşlar ben 8+3üm. Kese dışında kanama alanı var dedi doktor. Kese içinde olmadığı için şanslısın iğne vs gerek yok bol istirahat dedi. Hiç kanamamda olmadı ama psikolojik olarak çok kötü etkilendim böyle olup geçen var mı ?