Melekde Merhabalar. 28 haftalık hamileyim son zamanlarda bağırsaklarım bozuk gibi ama değilde. Kabızlık hiç olmuyor sürekli böyle hafif bozuk gibi olması korkuttu biraz. Böyle bir durum yaşayan varmı?
77Bebek35 Melekde aynı hafta aynı durum var ishalde degılım tam ama kabızlık vok yasardım ılk zamnlar bu ıkı haftadır anlattıgın gibiyim
Essnsr Merhaba bendede aynı problem var aynı haftayadayım çişim için gidiyorum ama diğeride geliyor ve hiç ıkınmıyorum İshal hissim yok ama ishalde gibi ilkkez oluyor sizin geçti mi doktorunuz ne demişti