3_oglan_annesi Giden varmı doğum ücreti çok uygun geldi şüphe ettim 🤭 Zeytinburnu’nda bu ara bu hastane
3_oglan_annesi CereenCkr bu fiyat sigortalılar için tabi sogortasizda 12 bin normal 17 binde sezaryen 😊
elmaelmaelma Gitmedim ama orası hastaneden ziyade tıp merkezi seviyesinde diye biliyorum. Normal doğum olacaksa tercih edebilirsiniz ama sezaryen bir ameliyat olduğu için ben olsam güvenemem şahsen.
3_oglan_annesi elmaelmaelma yok gtmem şüpheli gibi geldi bana adam akıllı iş yapmazlar canımdan olurum neme lazım 🙄