Kızlar 38+6. Haftadayım gebelik şekerim var insülin de kullanıyorum. Bugün doktor şeker hastaları için 39. Hafta son gün doğumu başlatmamız lazım dedi bir an da şoklama oldum, ben sanki sancım kendisi başlayacakta hastaneye öyle gidecekmişim gibi düşündüm hep, bu zamana kadar da doktorlar hiç demedi şekeri olan gebeyi en son 39. haftaya kadar bekletiriz diye. Bir an da duyunca korkudan çok ağladım suni sancı verecekler açılmaz olmazsa sezaryen. İlk doğumum olacak, böyle suni ile doğumu başlayanlar var mı? Çok korkutmayın lütfeeen 🥲