Ben 100 mg kullanıyorum değerim hamile kalmadan önce 6 çıkmıştı 25 mgle başladı 2ye düştü.hamile kaldıktan sonra 3 e çıktı bu kez 50 mg verdi en son 3ün altına inmedi için 100 mg çıkardı üç aydır kullanıyorum kontrollü şekilde bu ay 1.5 çıktı çok şükür.Normalde evet 3 ideal kabul ediliyor ama gebelikte en yüksek 2.5 olmalıymış.ilerleyen zamanlarda birden yükselme ihtimaline karşı yüksek mg veriyormuş doktorlar☺️🙏🏻