Ayseanneeee Kızlar ,şu fazlalığı olupta erken doğum yapan oldu mu ? Veya ne gibi zararları olabilir .
Sermec27 Ayseanneeee benim ikinci oğlumda su fazlalığı çıkmıştı şekerim olduğu için 38+1 de planlı sezaryen olmuştum
Ozlem1993 Ayseanneeee zamanında oldu ama sezeryn oldu pandemide hastane bakıma gireceği için bide öne cekildi suyu yuttugu için bebekte enfeksiyon kapma oldu 3530 ken küvzde kaldı iyot eksikliği de vardı o fazla suyun bir cok sebebi var şimdiki gebelikte trioid iyot eksikligi hepsi var kullanıyorum suyum fazla değil ilki fenaydı erken dogum harket azlıgı vs dediler ama hiç bşy olmadı be gümbür gümbür hareketlerinide hissettim
Ayseanneeee Sermec27 ilk bebeğimde yapmıştım çıkmadi,bunda da yapmadım ama açlık şekerime baktılar hiç sorun yok dediler.ayni şey mi acaba . inşallah yoktur.
Rana010101 Beslenmenize dikkat ederseniz suyunu dengeleyebilirsiniz bana da suyun fazla diyorlardı gebeliğin başından beri meyve tuketimini kısıtladım ben ondan mıdır bilmiyorum suyun yeterli dediler son gittiğimde, son gittiğimde 34+2 ydim şu an 35+3 um
Ayseanneeee Rana010101 tamam meyve aşırı yiyorum ondan olabilir , kısıtlamam lazım çok teşekkür ediyorum 😍
Sermec27 Ayseanneeee açlıkla kesinlikle gebelik şekeri anlaşılmıyor gebelik şekerim var şu an ama acliklar hep düşük çıkıyor mesela
Rana010101 Ayseanneeee ben teşekkür ederim, karbonhidrat ve meyve fazla tuketiyorsaniz büyük ihtimalle ondandır 🥰
Sermec27 Ayseanneeee yani tavsiyem eğer yaptırmadıysan mutlaka şeker aletiyle ölç şekerini ben ilk oğlumda şeker yüklemesi yaptırmıştım çıkmamıştı ikinci oğlumda şeker yüklemesi yaptırmıştım şekerim çıkmıştı şimdi üçüncü oğluma hamileyim en başından beri ara ara şekerimi ölçüyordm 22 haftaya gelene kadar normaldi şekerim 23 te yükselmeye başladı şimdi düzenli ölçüm yapıyorum ve şekerm var düzenli ölçüm yaptığım için şeker yüklemesi yaptirmadim mesela
Ayseanneeee Ozlem1993 söyle ki şu fazla olunca bebeğin hareketlerini mi hissetmiyoruz.Eger öyleyse benim bebiş her dk hareketli ve hissediyorum demek ki şu fazlalığı derecesi çok değil.Yoksa doktor ciddi uyayirirdi demi . Biraz fazla şekerli ve tuzlu yeme dedi.aslinda karnım küçücük üç haftam kalmasına rağmen ama bebek iri.