Seray90 ayni durumdayim bogaz bas agrisiyla geldi afedersin sinuzitlerimden sapsari sumugum falan sesim gitti oksuruk basladi okadar berbat ki.
Doktor sadece parol kullanabilirsin dedi parolda icmedim dun bi tane ictim sadece ama genelde bal limon karabiber falan yiyorum sicak seyler iciyorum ins duzelir