Kızlar gerçekten psikolojim bozuldu artık yani 40 haftadayım 2-3 gün var 40′a girdim yani 39+6 falanım bebeğim hareketleri çok az hissediyorum bazen çok korkuyorum açıklığım da var yürüyüş yapıyorum bol bol hurma yiyorum her şeyi yapıyorum sıcak suya oturuyorum sıcak suyla duş alıyorum ilişkiye giriyorum yok hiçbir şekilde bebek geleceği yok korkuyorum artık bir şey olacak diye çok fazla hareket azlğı fazla yaşıyorum