manolya123 Kızlar 18 haftalık hamileyim genital kaşıntıdan duramıyorum artık yanmalar ve şişlikler oldu 2 saate bir çamaşır değiştirir oldum kontrolüme daha var doktoruma danışacağım bu durumu yaşayan var mı ?
Tuceeee manolya123 eşinle birlikte olmaya devam ediyorsan eşinden enfeksiyon kapmış olabilir misin acaba. Hep kontrol de doktor soruyor yanma kaşıntı var mı diye belki normal durumdur telaş yapma 🙏🏻
Babykalamar manolya123 canim randevuyu niye bekliyosunki? idrar yolu enfeksiyonu veya mantar olmussun ilac fitil kremsiz gecmez o. bi an once doktora git tahlil ver arttikca bebege tehlike
Hulo2105 manolya123 evet canım bende yaşadım akıntım da artmıştı mantar olmuşum. Doktor fitil verdi çok şükür geçti
manolya123 Tuceeee aslında bu durumdan dolayı birlikte olmak da istemiyorum çok daha fazla oluyor sonrasında çünkü işkence oluyor resmen 🤷🏻♀️
Sdtnrsvn Enfeksiyon olabilir canısı, ben de de var. Temiz ve kuru tutmaya özen gösterebilirsin. İç çamaşırlarını ütüleyip giymekte fayda var
manolya123 Babykalamar doğrudur mantar olabilir çok akıntı ve afedersiniz pıhtı şeklinde yarın gitmeye çalışacağım 🥹
Hulo2105 manolya123 ah aynısı canım bende de peynir gibi gelmişti fitil geçiriyor neyse ki geçmiş olsun🥲