ilk-anneligim 15 kilo fazla daha 3-4 ayın var. Abur cubur yerine, meyve, fındık kuruyemiş yiyebilirsin. Beyaz ekmek yerine yada hamurisi yerine tam buğday ekmeği kullanabilirsin. Ben activia ve şekersiz granola ile de ara öğün yapıyorum acıktıkça. Doyurucu oluyor baya. Canınız çektiyse yiyin tabi ki az tadımlık ve hergün yiyince kilo size yapar bebeğe değil. Sık sık ama az az yiyebilirsin kilonu kontrol altına alırsın.