Brknly Dilekulgtt ben Saynur yılmaza gidiyorum memnunum. Yeliz hamıma da daha önce gittim ama bence Saynur hanım doç. Daha profesyonel
Zeyneptosun Dilekulgtt AA çok iyi çünkü Neslihan hanımı duydum o hastanede çok iyi bi doktor denildi ama gece katılmıyormuş Doğum olursa o yüzden pek Emin olamadım siz gittiniz mi muayenesine hiç?
Dilekulgtt Zeyneptosun neslihan hoca ayrildi medikalparta kendisi bende ona gidiyordum ayrilinca bende yeliz hanima gectim daha gitmedim cuma gunu insallah 😁
Zeyneptosun Dilekulgtt iyi haberlerinizi bekliyorum o zaman çünkü bende o hastaneye başlamak istiyorum şüphelerim vardı inşallah sizle biter bende başlarım🤩
Zeyneptosun Dilekulgtt hastane gerçekten dört dörtlük ama diğer açılan ada tıpın başlıklarına baksaydınız şüphede sizde kalırdınız🤔
Dilekulgtt Deletedmom331 cok tesekkur ederiz tavsiyen icin genelde iyi yorumlar var doktor ile ilgili 😊