12 haftalık gebeyim arkadaşlar, 2 yaşında kızım var sezaryen işe doğum yapmıştım fakat doktor hatasından dolayı kötü geçmişti ameliyatım. Şimdide doktorum bu yüzden plasentamın önce olduğunu söyledi. Araştırdığımda pek iyi şeyler yazmıyor, ilki de kötü geçtiği için şu an çok tedirginim bu ameliyatımda kötü ki geçecek? Başına gelen var mı? nedir bu? 🙏🏻