gata benim 2 haftadır falan karnım hep sertleşiyordu yürürken zorlanıyordum hep aşağı vuruyorlardı karnım ağrıyordu herkes bana normal hamilelik bu ikiz sonuçta gibi konuşuyordu bende büyükler biliyolar benim ilk hamileliğim diye sabrettim dayandım ama artık karnım çok ağrımaya başladı Salı gece hastaneye gittim yatış verildi alttan muayene çatı muayenesi oldum sancım veya açılmam olmadı detaylı ultrasona girdim orda da rahim ağzı incelmesi var alt sınırda dediler çatı muayenesinde de öyle dediler 3 gündür hastanede yatıyordum taburcu oldum ama hastanede ilaçlardan kaynaklı mı bilmiyorum daha rahattı karnım eve geldiğimden beri ağlıcam karnımın ağrısından artık yürüyemiyorum bile aşağıdalar taş gibi kasılıyorum haftaya kontrole çağırdı doktor bilmiyorum nasıl sabretcem en azından 1 ay daha geçse çünkü çok küçükler korkuyorum 2 doz ciğer geliştirici 2 tane de progestan iğne oldum ilaçlar serumlar derken rahattı yatıyorum şimdi ayakta çok durursan doğumu başlatırsın diyor doktorda