GuzelMelegimm 1 haftadır aşırı derecede kuru öksürüğüm var. 21 haftalığım. Bi öksürdüm kasığıma aşırı ağrı girdi. Sonra da o ağrı gitmedi. Aşırı kasığım ağrıyor. Bebeğe bi sıkıntı olmuş mudur acaba. Bi de öksürük için ne yapabilirim zencefil falan içiyorum
Deletedmom_88 GuzelMelegimm kas vs sıkışmıştır. Ben de o haftalarda hapşırırsam üstüne kas ağrısı kalırdı…
Boncukk123 GuzelMelegimm bende ki kuru falan değil canım özür dilerim balgamlı ve aşırı derece de bir öksürüğüm var ev yapımı elma pekmezi iyi geliyor ama ben dondurma yemiştim çok hastalandım o bile iyi gelmedi bana sen deneyebilirsin ya da kozalak şurubu da iyi gelebilir benim de oksururken kasıklarıma feci bi ağrı giriyo bebek toplanıyor bir yere ben 29+5 im hala geçmedi benim de doktor ıhlamur iç pastil kullan dedi başka bşey vermedi
Elfthh GuzelMelegimm canım geçmiş olsun oksuurk zor gecoyor göğüs hast git verirse antibiyotik onuda doktoruna sorup.kullanirsin kendi kendine gecmiyo çok zor hanerin olsn
GuzelMelegimm Boncukk123 ahhh ya Allah şifa versin. Demek öksürükten oluyor. Pekmez falan da içiyorum ama fayda etmiyor. İnşallah bebişlere bişey olmaz
Boncukk123 GuzelMelegimm Amin canım istemeden kendımızı kasıyoruz sıkıyoruz direkt rahime vuruyor o yüzden benim de kasıklarım çok ağrıyor öksürünce bide kriz tutuyo beni biran önce iyileşmek istiyorum 🥹🌸