Pemberuya Kızlar ben evlendiğim hafta hemen enfeksiyon kaptım hala devam ediyor bir düşük yaptım şimdi şükür bi oğlum var ama yine tekrarladı sancım çok oluyor acaba iğne istesem dr dan nasl olur? Vurunup kesin sonuç alanınız var mı