Peri-06 Merhaba arkadaşlar 37 haftalıgız damla damla iç çamaşırım ıslanıyor hiç böyle olmuyordu bu durumu yaşayan varmı yada bu şekilde suyu gelen
Bb95 Peri-06 olabilir canım bence doktora git çünkü benimde öyle oluyordu kontrole geldim suyu azalmış diye yatış verdi
neanladinyurdagull Peri-06 Sızıntı şekilde gelebiliyor ama damladamla geldiğini daha önce duymadım sağlıcakla gelsin miniş.
Peri-06 Betul_ela0 ya benim 4. Gebeligim hiç suyum gelmedi 🥰sağlıkla gelsinler inşallah ağrınız oldu mu
Betul_ela0 Peri-06 benimde 2. Gebeliğim di iç çamaşırım amansız ıslanıyordu akıntı yok ama ıslanıyor hafif sancım vardı çok yoktu yani aman aman bi sancı değil her hamilenin yaşadığı normal sancılar