Damlacaa ben Kandemir’de doğurdum o zamanlar almadılar suan daha doğum için konuşmadım aşıyorlar ı diye hastaneden ve doktordan çok memnunum doğumum çok güzel geçti sezeryana rağmen hemen ayaklandım her ağrım fazlalaştıgında hemşireler ilgiyle ağrı kesici iğne vurmuşlardı ben o zaman 30 haftamdan sonra uzun uğraş sonucu ata sağlığı buldum gittiğim diğer hastaneleri beğenmemiştim odalar büyük ferah ve ilgililer