Durmusiremnur Bizde de çıkmıştı aynısı. Erken aylarda kanama yaşamıştım, yüzde 98 amniyon sıvısı ile kan yutmuştur ondan olmuştur dedi doktor fakat eşimin yeğeni de down sendromlu olunca 4lü test istediler. (2li 3lü yaptırmamıştım) Sonuçla birlikte yeniden detaylı ultrasona girdim test temiz çıktı, parlaklık geçer zamanla kan yutmuştur dedi.
Burada önemli olan parlaklığa eşlik eden ekstra bir durum var mı? Gelişim geriliği vs. Çünkü bazen nedensiz de parlaklık olup zamanla geçebiliyormuş.