Esragok7 bende 22. Haftada girdim kalpte ve bağırsakta parlaklık böbrekte hafif genişleme görüldü kalp için fetal eko ya bakılacak pazartesi günü ama hiç kafama takmıyorum eğer yaşayacağımız birşey varsa yaşarız bana göre buda nasip bi problem çıksa bile anne karnında tedavisi yokmuş ve çevremdeki insanların neredeyse % 80 ine aynı şeyleri söylediler içinizi ferah tutun inşallah sıkıntı çıkmaz Bebek büyüdükçe geçiyormuş parlaklık