gulcingulcin Kızlar nasılsınız ne durumdasınız.Ramazanda oruç tutacak mısınız doktorlarınız ne önerdi bu konuda 🤗
Lovelovebaby gulcingulcin doktora sormadım açıkçası ama diyeceği kendini iyi hissediyorsan tut diye düşünüyorum. Ama ben kendi isteğimle tutmicam normal zamanda tansiyon şeker düşüklüğü yaşıyorum fiziksel olarak çok uygun değilim oruç tutmaya . Riske atmak istemiyorum kendimi bildiğim için
Yelizkahramn gulcingulcin daha önce bir kaybım olduğu için doktor bu gebeliği de riskli değerlendiriyor. O yüzden oruç tutamadım. Perşembe kontrolden sonra danışacağım doktora, hiçbir bulantım koku hassasiyetim yok. Yanlış anlaşılmasın ama korkuyorum. Bazen keşke mide bulantim olsa diyorum
gulcingulcin Lovelovebaby Benim doktorum da tutabileceğimi söyledi ama ben de riske atmak istemiyorum.İnsan korkuyor ne olur ne olmaz
Glsnm Bende kusma halsizlik bel ağrısı hersey var sanırsın 8 hafta degil 8 aylıgim bu halde degil oruc tutmak esime nasil iftar hazirlarim diye düşünüyorum 🥺günde 3 tane Prilam iciyorum anca fayda ediyor ne olacak boyle hic bilmiyorum
Lovelovebaby Glsnm ayy sormayın bende de yeni başladı . Önceleri 2 3 günde bulantı olurdu şimdi de sabahları kusma başladı 🤢😵
Glsnm Ben 1 hafta 4 kilo verdim serum bagladilar prilama basladim gece yatmadan once bi tane iciyorum da sabah biseyler yiyebiliyorum allahtan yoksa sabah su bile icemiyorum Lovelovebaby
gulcingulcin Yelizkahramn İnsan bir kez sorun yaşayınca korkuyor.Hiçbir belirtinin olmaması bile insanı tedirgin ediyor demekki