Emferr Merhaba arkadaşlar doktor bana gayno Ferro sanol kapsül yazdı 32 haftalık hamileyim aranızda kullanan varmı acaba
yeschef-13 Emferr demir ilacı yazdıysa doktorunuz mutlaka kullanın sizin ve bebeğiniz için çok önemli ve doğum sonrası içinde çok önemli kansızlık yaşayacaksınız ister istemez çünkü💐
Matmazelll Emferr ben 2 3 günde bir içiyorum akşamları demir depolarım iyimiş yazmıcam dedi bende evimde var dedim oda 2 3 günde bir iç düşüşe geçmez en azından dedi öyle içiyorum 25 haftalıktan beri şuan 30+5
Deletedmom_88 Emferr ben de 30. Haftada kullanmaya başladım. Öncesinde ihtiyaç yoktu o yüzden yazmamıştı doktorum. Ben gün aşırı kullanıyorum , bir gün folik asit bir gün demir hapı şeklinde . Size nasıl yazdııııı
tugbatosun Emferr Banada yazdı aynısını ama midemi çok bulandırıyor içtiğim zaman yada ben mi öyle hissediyorum psikolojik olarak bilmiyorum