ZeynoveAnnesi_ Esrashshshssh bir hafta demişlerdi bana ama ertesi günü ne nabizdan bakmıştım ben bı gün sonra çıkmışdi
Mesen Esrashshshssh bana 1 ay sonra gel dedi 😱 ve öyle yaptım dün aldım sonuçları devlet erteliyor ama özellerde 1 gün sürüyor
Hayal23455 Esrashshshssh nasıl yapılıyor ikili test ? Kan falan alınıyor mu yoksa sadece ultrasondan mı bakılıyo
Arss Esrashshshssh Canım şöyle oluyo usg yaptırdığın gün kan da veriyosun usg sonucu aynı gün içinde yada bi kaç gün içinde çıkmış oluyor. Kan sonucu ise 2 hafta sonra çıkıyo verdiğimiz kanlar ankarada inceleniyormuş çünkü özelde de versen devlettede versen ankaraya gidiyor bütün numuneler. Bu 2 haftalık süreç bulunduğunuz şehre göre farklılık gösteriyordur belki ama en az 1-2 hafta sonra kan sonucu çıkıyo
Hayal23455 Limonlukekkk kan çok mu alınıyor ? Ultrason diğer kontroller gibi mi oluyor yoksa daha mı uzun süre
Ozlembbbbb Maddi olarak her şeyden kısın gerekirse fetal dna testi yaptırın. Tek söyleyeceğim bu. İkili testte mutlaka annenin canını sıkacak sonuçlar çıkıyor. Zaten doğruluk payı da az.
Limonlukekkk Ozlembbbbb aynen öle yaptırmadığıma çok pişmanım dün geceden beri ağlıyorum sonuç pozitif geldi birazdan fetal dna yaptıracağım
Cansu3463 Arkadaşlar ben 10+2 hamileyim doktorum 11 olunca zeka testi ve 2 li tarama testi yapacwz dedi ikili tarama yapmayı istemiyorum aslında ben çevremde ck insan yaptırmadı bile cocukalrida sağlıklı ama bu zeka testi nasıl yapılıyor bilginiz varmı