Arassimo Bugun 3 arkadasim gelicek kizlar menum su sekilde. -ispanakli peynirli gul boregi kisir -icli kofte -sarma muzlu rulo pasta nasil sizce az mi yoksa yeter li mi
MorKelebek54 Arassimo zamanin yoksa en basit olarak milfoy yapabilirsin guzel olur. Ama icli kofte bilemedim gun tabsgi giji oldugu icin o tarz kizartmalar benlik degil acikcasi ki bana gire sadece sarma bile olsa yeter de 😂😂😂
Kevser2478 Yanına bir çeşit kurabiye birde poğaça yap bence tuzluların birini çıkar içli köfte fazla olmuş iki bulgurlu ürün bilemedim ama yinede
Arassimo MorKelebek54 milfoy ben de cok seviyorum☺️ ama ispanak aldim borek olarak ispanakli peynirli borek yapiyim dedim icli kofte de guzel olmaz mi ben cok sevdgim icin😃
Seymaaogretmenn12 Kısır yerine makarna yada patates salatası daha iyi olur sanki birde börek tarzı hamur işi yapabilirsin
Arassimo Seymaaogretmenn12 ispanakli peynirli gul boregi yapicam borek olarak . Evet kisir yerine patates salatasi daha mantikli sanki
Kevser2478 Arassimo E tuzlular yeter içli köfteyi boşver o zaman bi tane tatlı çeşidini arttır yeter eline sağlık 😋
Arassimo snowglobe kisir yerine patates salatasi yapiyim dedim borek zaten yapicam ispanakli peynirli borek dusundum
elmaelmaelma Arassimo sadece kısırı değiştirip patates salatası veya yoğurtlu bir salata yapabilirsiniz. Onun dışında gayet güzel menü.
Arassimo elmaelmaelma evet kisir yerine patates salatasi yaptim smdi canim iki tane bulgur olacakti gercekten
MorKelebek54 Arassimo kiz icli kofte sevilmez mi 😂😂 ama gun tabsgi gini olunca bi ne alaka oldum acikcasi tabi sen bilirsin yinede ☺️☺️