Herkese merhaba 13 haftalık gebeyim kahverengi lekelenmem oldu doktora gittin herhangi bi kanama görünmüyor dedi ve aynısını 7haftalıkken falan yine yaşamıştım progestan kullandım o bitti 2 hafta sonra falan tekrar başladı böyle benim gibi olan var mı acaba