Ayse2733 Tek isim koyacağız 2. Ye hamileyim ablasının adı Simay ama çok uyum aramıyorum içime sinmesi daha önemli bi türlü isim bulamadıkk:(( 29. Haftaaa
BirAvucmutluluk Ayse2733 Umay - SelenAy çok uyumlu geldi kulağıma ikisine aynı anda seslenince Umay - İlay da aynı şekilde