Son adet tarihim 30 Ocak ondan sonra olmadım hiç 2 hafta önce doktora adet olamıyorum diye gitmiştim geç dölenme olabilir bir kaç gün olmuş yumurtlamışsın dedi ama betam 0.100 çıkmıştı dün test yapmak istedim pozitif çıktı sonra kan verdim 13.36 çıktı sizce yükselmesi iyimi ne yapmam lazım yardımcı olurumusunuz ilk gebeliğim 🙏🏻🙏🏻