Bende aynıyım gercekten sadece ara ara bel agrısı ve yorgunluk o kadar gercekten degısık degısık kotü rüya da gördüm allahım korktugumuz yerlere ugratmasın saglıklı bir sekılde kucagımıza alalım inşallah ben gecen hafta gıttum tam 10 haftalıkken hıc bısey yıne yoktu ama doktor hersey gayet ıyı dedi yani bir gun rahatsam 10 gun huzursuzum o zamanda bir türlü gecmıyor