HelloooMomy Kızlar ikili testten anlayanlar e nabıza düşen sonucuma bakabilir mi? Ben Ankara’da takipliyim artık ve şuan istanbuldayım. Pazartesi gidebilcegim ve çok merak ediyorum sonucu. Ense kalınlığı 1.5 çıktı 🙏🏻