Dün bı anda heryer cısgı cızgı oldu eve geldım dınlendım ama enseden ve sol tarafta ınanılmaz agrı acı yok böle bısey ağladım daha kötü oldum bugün bıle hıssedıyorum tekrar yasamak ıstemıyorum yıllardır böle olmamıştım parol dam başka ılac yok serum verdiler gene gecmedı olmaz degılmı nıye oldu onura anlamış degılım yaşayan tek benmıyım varmı acaba mıgren dedım ama başka bısey de olabılırmı