Bende bi soru sormak istiyorum çatlatma iğnemin bugün tam 10.günü iğne olduğum tarihte dahil ben heyecan ve hevesle 2 kere test yaptım ilki silik ama benim gözümle silik ikincisi herkesin gözünde silik ama test için daha çok erken ve kasıklarımda belimde hala ağrım var doktor 14 15. Günde muayeneye çağırdı inşallah regl olmam bebeğimiz gelir 🙏🏻 lütfen dua edin mübarek günde rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah ✨🍀