Htceakan0708 Dnya123z doktor bide duphason yazdı bunu bitir kan ver dedi kesin çıkar emin olmadım daha önce de dış gebelik olduğu için doktor ihtimalde yüksek diyerek hemen test yapalım dedi
Htceakan0708 feyzaozdmr feyzaozdmr benim sırt ağrısı ve akıntım çok oldu önce sarı akıntı şimdi beyaza dönen akıntı bilemiyorum geçmiyor zaman
feyzaozdmr Htceakan0708 yani aslında burda bazen yorumları okuyorum iğne günü sayılıyor diyor bazı yorumlar ise sayılmıyor diyor açıkçası bende bilmiyorum doktorum bana 15.gün test yapalım öğrenelim demişti sadece o da bir bilgi vermedi🤷🏼♀️
Htceakan0708 feyzaozdmr önce sarı oldu şimdi beyaz çok değişim bu ikinci iğne benim her seferinde farklı farklı değişimler
Yelizkahramn Htceakan0708 ben çok şükür ilk aydan hamile kaldım. Femara kullanmıştım 3 yumurta gelişmişti. Şuan 8+3 oldu. Bence 15. Günden önce test yapmayın bence birde olumlu düşünmek gerekiyor ben hiç olumsuz düşünmemiştim
Htceakan0708 Yelizkahramn bende de hem sağda hem solda gelişti yumurta 2tane doktor duphason falan da verdi Allah bilir artık son günler bi geçmiyor 😂
Ecexxxxxx Yelizkahramn merhabalar bende de Femara ile 3 yumurta gelişti 17-18 mm civarı olumsuz olur diyenler var sizinkiler kaç mm di hatırlıyor musunuz acaba
Muhoz Htceakan0708 çatlatma iğnesi ile hamile kaldım ilk denememde hemde 💝 şimdi 18.haftamızın içerisindeyiz kızım ve ben 😇 moralinizi yüksek tutun lütfen
Umuttayorulur Muhoz rabbim kucağınıza almayı nasip etsin. Bende aşılama yaptırdım çok az kaldı test günüme heyecanla bekliyorum. Çok olumlu düşünüyordum. Doktorun söylediği şeyleri yaptım beslenmeme dikkat ettim. Umarım olumlu sonuçlanır 🥺
Htceakan0708 Merve_50 valla bilemiyorum yanıltıcı olmasından da korkuyorum yapıyorum ama insan dayanamıyor
Merve_50 feyzaozdmr yok canim 1 .de vurundim ben testi ne zaman yqpacksin acaba ben yarın yapsam olrmuki