Kubra5816 evet benimde ilk, ama ben yemek yiyemiyorum. Bulantım falan olmamasına rağmen çok iştahsızım. İştahım olduğunda da yiyorum aslında. Evden çalışıyorum masa başı, hareket desen sıfır. Son 3 haftadır 1 gram bile almamışım, tedirgin oluyorum artık bebek alıyor mu almıyor mu ya almıyorsa diye.