Bildiğiniz üzere lokal anestezi belli bir bölgenin uyuşturulması. Dış basurum var kızlar maalesef kremle geçecek cinsten değil bir anda şişen ve sertleşen ağrı sızısından beni sabaha kadar kıvrandıran bir cins🤐☹️ daha önce doktora gittim çıktığında orayı uyusturup almıştı şimdi başka bı yerden yine çıktı ve aldırmazsam acı çekeceğim günlerce daha kötü olacak ama lokal anesteziyle uyuşturuyor sizce bunun bebeğe bı etkisi olur mu ?