ZeyHus33 Hıçkırık olabilir dediğiniz gibi. 37+1im artık öğrendim hıçkırık tutunca rahatsız oluyor, dönüyor dolanıyor kendine bir yer buluyor orada devam ediyor hıçkırmaya. Kasıklarımda hissediyorum genellikle. Küçükken de anlamıyordum hıçkırık olduğunu eşimle kalp atışını yakaladığımızı sanıyorduk agsgshshs Sizin de öyle olabilir, hıçkırıktır.