Nergisim09 kuzum bende dün kan verdim 16 çıktı adete 4 gün varken. Bat 11🙏🏻
3 haftalık görünüyor tutunmaya çalışıyor sanırım🥹 Ama bugün sağ tarafımda bi ağrı girdi bıçak gibi ara ara kalkarken yatarken hani hissedersin ya bu haftada normal mi daha? Dış gebelik olma ihtimalim var mı daha 3 haftalık beta 16 çıktı ama yarın doktora gidicem onada söylücem ama sende sağ tarafım ağrıyodu diyince aklıma takıldı kanamam yok bu arada sadece sağ kasık ağrım var🥹