Tugce-12 Kızlar 33+5im doktorum 35 bittiğinde alacağım ameliyata dedi bu ne demek oluyor bu hafta hesaplarından hiç bişey anlamıyorum bana yardımcı olur musunuz😬
Tugce-12 Halilesma kesinlikle İnşaAllah sağlıkla kavuşalım İnşaAllah küvöze girmeye gerek kalmaz sağlıklı doğar tüm bebişler🤲🏻🥰
Halilesma Tugce-12 inşallah inşallah benm. De erken doğum riskim var 34. Haftadayiz 2 hafta daha tutmaya çalışıyoruz ilaçla bende kuveze girmesin diye dua ediyorum 🙏🏻🥹
Tugce-12 Halilesma İnşaAllah girmezler sağlıklı doğarlar sağlıkla öper koklarız bütün dualarımız bu yönde🥰